Translate

მე-4 კლასში ჩატარებული შიდა დაკვირვების სტანტარტული გაკვეთილი ქართულ ენაში

 

სკოლა:                 გარდაბნის მუნიციპალიტეტის სოფელ ნაზარლოს საჯარო სკოლა
მასწავლებელი:  ნურანა მამედოვა
საგანი:  ქართული ენა და ლიტერატურა               
სწავლების საფეხური/კლასი: დაწყებითი,  IV
მოსწავლეთა რაოდენობა: 10, სსმ მოსწავლე არ მყავს
გაკვეთილის თემა:  ერეკლე მეფე და ინგილო ქალი
გაკვეთილის მიზანი: მოსწავლეება შეძლონ ტექსტის დამოუკიდებლად წაკითხვა, გააზრება, ანალიზი თანამშრომლობითი უნარის განვითარება
გაკვეთილის  თემისა და  მიზნის შესაბამისობა ეროვნული სასწავლო გეგმის მოთხოვნებთან :
ქართ. დაწყ. (1) 2 მოსწავლემ უნდა შეძლოს სტანდარტით განსაზღვრული ტექსტების გაგება, გააზრება და  გადმოცემა.
ქართ. დაწყ. (1) 3 მოსწავლემ უნდა შეძლოს პირადი დამოუკიდებულების გამოხადვა ტექსტის თემის მასში განხილული საკითხების მიმართ: მხატვრული ნაწარმოების პერსონაჟ(ებ)ის  დახასიათება.

#
აქტივობის მიზანი, აღწერა
გამოყენებული მეთოდი/მეთოდები
კლასის ორგანიზების ფორმა ფორმები
სასწავლო რესურსი

1
კლასის ორგანიზება, მისალმება, მასწავლებელი კლასს  აცნობს გაკვეთილის თემას მიზნებს და შეფასების რუბრიკას.

ვერბალური

საერთო საკლასო

საკლასო ჟურნალი,
შეფასების რუბრიკა ამობეჭდილი და თვალსაჩინოდ გაკრული
3წთ
2
მოსწავლეთა მოტივაციის აღძვრა; წინარე ცოდნის გააქტიურება.

მასწავლებელი გაკვეთილს იწყებს წინარე ცოდნის გააქტიურებით და სვამს კითხვებს: რა იცით ერეკლე მეფეზე? როგორ გესმით ინგილო ქალი?

საერთო საკლასო

3წთ
3
საინგილო რა არის მინილექცია

მოსწავლეებმა მიღონ თეორიული ინფორმაცია საინგილოს შესახებ.
მინილექცია
საერთო საკლასო
ფოტო მასალა
5წთ
4
მოსწავლეებმა შეძლონ ტექსტის წაკითხვა და გააზრება.

მასწავლებელი მოსწავლეებს გაყოფს ორ ჯგუფად თითო ჯგუფს მოსცემს ტექსტის  ნახევარს.(ერეკლე მეფე და ინგილო ქალი). მოსწავლეები წაიკითხავენ ტექსტს და რამდენიმე წინადადებით დაწერენ მთავარ სათქმელს.
ტექსტზე მუშაობა.
ჯგუფური
წიგნი რვეული
კალამი     
13წთ
5
მოსწავლებმა შეძლონ  თავისი შესრულებულ დავალებას  პრეზენდაცია

მოსწავლეები მეორე ჯგუფს უყვებიან  მოკლედ  რა იყო მნიშვნელოვანი ტექსტის მათ ნაწილში.
პრეზენტაცია
ჯგუფური

10წთ
6
გაკვეთილის შეჯამება

მასწავლებელი სთხოვს მოსწავლეებს,შეაფასონ გაკვეთილი რა მოეწონათ, რა არ მოეწონათ რა დაამახსოვრდათ
გასასვლელი ბარათები
ინდივიდუალური
წინასწარ გამზადებული ბარათები                                                  
10წთ
7
საშინაო დავალება და გაკვეთილის შეფასება

მასწავლებელი მოსწავლეებს საშინაო დავალებად აძლევს სახელმძღვანელოში მოცემულ პირველ სავარჯიშოს (მოს. წიგნი, გვ 188)
საშინაო დავალება
საერთო საკლასო
შეფასების რუბრიკა, მოსწავლის წიგნი
2წთ
                                          










  შეფასების რუბრიკა

კრიტერიუმები
დაბალი
საშუალო
მაღალი




გაკვეთილზე ჩართულობა
არ არის ჩართული საგაკვეთილო პროცესში,პასიურია.
ცდილობს ჩაერთოს საგაკვეთილო პროცსში.
აქტიურად არის ჩართული საგაკვეთილო პროცესში.
დავალებების შესრულება
ვერ ასრულებს დავალებებს.
ნაწილობრივი ასრულებს დავალებებს.
მაღალ დონეზე ასრულებს დავალებებს.
თანამშრომლობა
პასიურია, არ თანამშრომლობს ჯგუფის წევრებთან.
ცდილობს ჯგუფის წევრებთან თანამშრომლობას.
აქტიურადა ჩართული, თანამშრომლობს ჯგუფის წევრებთან.
აზრების დამოუკიდებლად გამოთქმა
ვერ გამოთქვამს საკუთარი აზრს.
იშვიათად გამოთქვამს საკუთარი აზრს.
ყველა საკითხზე აქვს საკუთარი აზრი და აფიქსირებს მას.
დროის ლიმიტი
არ იცავს დროის ლიმიტს
ცდილობს დაიცვას დროის ლიმიტი და ზოგჯერ ახერხებს დავალების დროულად შესრულებას
ყოველთვის იცავს დროის ლიმიტს
                                                   




Newest
Previous
Next Post »

მე-4 კლასში ჩატარებული შიდა დაკვირვების სტანტარტული გაკვეთილი ქართულ ენაში

  სკოლა:                  გარდაბნის მუნიციპალიტეტის სოფელ ნაზარლოს საჯარო სკოლა მასწავლებელი:   ნურანა მამედოვა საგანი:  ქართუ...