სკოლა: გარდაბნის მუნიციპალიტეტის სოფელ
ნაზარლოს საჯარო სკოლა
მასწავლებელი:
ნურანა მამედოვა
საგანი: ქართული
ენა და ლიტერატურა
სწავლების საფეხური/კლასი: დაწყებითი, IV
მოსწავლეთა რაოდენობა: 10, სსმ მოსწავლე არ მყავს
გაკვეთილის თემა:
ერეკლე მეფე და ინგილო ქალი
გაკვეთილის მიზანი: მოსწავლეება შეძლონ ტექსტის დამოუკიდებლად
წაკითხვა, გააზრება, ანალიზი თანამშრომლობითი უნარის განვითარება
გაკვეთილის
თემისა და მიზნის შესაბამისობა ეროვნული
სასწავლო გეგმის მოთხოვნებთან :
ქართ. დაწყ. (1) 2 მოსწავლემ უნდა შეძლოს სტანდარტით
განსაზღვრული ტექსტების გაგება, გააზრება და
გადმოცემა.
ქართ. დაწყ. (1) 3 მოსწავლემ უნდა შეძლოს პირადი დამოუკიდებულების
გამოხადვა ტექსტის თემის მასში განხილული საკითხების მიმართ: მხატვრული ნაწარმოების
პერსონაჟ(ებ)ის დახასიათება.
#
|
აქტივობის
მიზანი, აღწერა
|
გამოყენებული
მეთოდი/მეთოდები
|
კლასის
ორგანიზების ფორმა ფორმები
|
სასწავლო
რესურსი
|
|
1
|
კლასის ორგანიზება, მისალმება, მასწავლებელი კლასს აცნობს გაკვეთილის თემას მიზნებს და შეფასების
რუბრიკას.
|
ვერბალური
|
საერთო საკლასო
|
საკლასო ჟურნალი,
შეფასების რუბრიკა
ამობეჭდილი და
თვალსაჩინოდ გაკრული
|
3წთ
|
2
|
მოსწავლეთა მოტივაციის აღძვრა; წინარე ცოდნის გააქტიურება.
მასწავლებელი
გაკვეთილს იწყებს წინარე ცოდნის გააქტიურებით და სვამს კითხვებს: რა იცით ერეკლე
მეფეზე? როგორ გესმით ინგილო ქალი?
|
საერთო
საკლასო
|
3წთ
|
||
3
|
საინგილო რა არის მინილექცია
მოსწავლეებმა
მიღონ თეორიული ინფორმაცია საინგილოს შესახებ.
|
მინილექცია
|
საერთო
საკლასო
|
ფოტო
მასალა
|
5წთ
|
4
|
მოსწავლეებმა შეძლონ ტექსტის წაკითხვა და გააზრება.
მასწავლებელი
მოსწავლეებს გაყოფს ორ ჯგუფად თითო ჯგუფს მოსცემს ტექსტის ნახევარს.(ერეკლე მეფე და ინგილო ქალი). მოსწავლეები
წაიკითხავენ ტექსტს და რამდენიმე წინადადებით დაწერენ მთავარ სათქმელს.
|
ტექსტზე
მუშაობა.
|
ჯგუფური
|
წიგნი რვეული
კალამი
|
13წთ
|
5
|
მოსწავლებმა შეძლონ თავისი შესრულებულ
დავალებას პრეზენდაცია
მოსწავლეები
მეორე ჯგუფს უყვებიან მოკლედ რა იყო მნიშვნელოვანი ტექსტის მათ ნაწილში.
|
პრეზენტაცია
|
ჯგუფური
|
10წთ
|
|
6
|
გაკვეთილის შეჯამება
მასწავლებელი
სთხოვს მოსწავლეებს,შეაფასონ გაკვეთილი რა მოეწონათ, რა არ მოეწონათ რა დაამახსოვრდათ
|
გასასვლელი
ბარათები
|
ინდივიდუალური
|
წინასწარ
გამზადებული ბარათები
|
10წთ
|
7
|
საშინაო დავალება და გაკვეთილის შეფასება
მასწავლებელი
მოსწავლეებს საშინაო დავალებად აძლევს სახელმძღვანელოში მოცემულ პირველ სავარჯიშოს
(მოს. წიგნი, გვ 188)
|
საშინაო
დავალება
|
საერთო
საკლასო
|
შეფასების
რუბრიკა, მოსწავლის წიგნი
|
2წთ
|
კრიტერიუმები
|
დაბალი
|
საშუალო
|
მაღალი
|
გაკვეთილზე ჩართულობა
|
არ არის ჩართული
საგაკვეთილო პროცესში,პასიურია.
|
ცდილობს ჩაერთოს
საგაკვეთილო პროცსში.
|
აქტიურად არის
ჩართული საგაკვეთილო პროცესში.
|
დავალებების შესრულება
|
ვერ ასრულებს
დავალებებს.
|
ნაწილობრივი ასრულებს
დავალებებს.
|
მაღალ დონეზე
ასრულებს დავალებებს.
|
თანამშრომლობა
|
პასიურია, არ
თანამშრომლობს ჯგუფის წევრებთან.
|
ცდილობს ჯგუფის
წევრებთან თანამშრომლობას.
|
აქტიურადა ჩართული,
თანამშრომლობს ჯგუფის წევრებთან.
|
აზრების დამოუკიდებლად
გამოთქმა
|
ვერ გამოთქვამს
საკუთარი აზრს.
|
იშვიათად გამოთქვამს
საკუთარი აზრს.
|
ყველა საკითხზე
აქვს საკუთარი აზრი და აფიქსირებს მას.
|
დროის ლიმიტი
|
არ იცავს დროის
ლიმიტს
|
ცდილობს დაიცვას
დროის ლიმიტი და ზოგჯერ ახერხებს დავალების დროულად შესრულებას
|
ყოველთვის იცავს
დროის ლიმიტს
|
ConversionConversion EmoticonEmoticon